DAG1 - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Hans en Nancy Vervoorn - WaarBenJij.nu DAG1 - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Hans en Nancy Vervoorn - WaarBenJij.nu

DAG1

Blijf op de hoogte en volg Hans en Nancy

28 December 2014 | Indonesië, Batavia

Zaterdag27dec. Vertrokken we uit Deil met een boel sneeuw. Schiphol had gelukkig weinig last, de we konden zonder problemen vertrekken.na ruim 12000 km en 13 uur vliegen, landen we op AirPort Jakarta.daar is het dan 12.45u ( 6 uur later dan in Ned.) onze volgende vlucht vertrekt vanavond om 22.35u, dus zitten we nu in een lounge, eten en drinken wat en liggen wat op een bank. Slapen lukt niet echt...maar je rust toch uit! Morgenochtend 9uur plaatselijke tijd, landen we in Melbourne. Daar gaan we met taxi naar ons hotel om daarna de stad en zijn omgeving te gaan verkennen. We houden jullie op de hoogte

• 28 December 2014 - 15:27

Fien:

Gelukkig!!!

Ik ben toch heel erg blij dat jullie niet in het nu vermiste vliegtuig zaten. Ging nl. ook naar Jakarta, is nog niet terecht! Fijn van jullie te horen! Nog even een paar lastige uren, heel veel plezier!!! Liefs, Fien

• 28 December 2014 - 15:27

Fien:

Gelukkig!!!

• 28 December 2014 - 20:35

Aga Van Sunder:

Hi lieffies, ff volhouden en doorbijten. Of je op eieren loopt en denkt slaap ik nu of is het werkeljjkheid. Goede reis verder, liefs uit Blaricum :)

• 29 December 2014 - 16:40

Aldert En Sjetty:

Hallo lieve mensen,
    Wat een verrassing om op deze manier jullie te mogen volgen.

• 15 Januari 2015 - 15:07

Aldert En Sjetty:

Lieve Nancy en Hans
    Bedankt voor de leuke attentie voor mijn verjaardag.
    Helaas is het kontakt met jullie sindsdien verbroken, wat wij erg jammer vinden.
    Gaat het nog goed met jullie? Blijf maar zitten waar je zit, hier is het bar en boos met het weer.
    Groetjes uit Drenthe