maandag 5 januari 2015 - Reisverslag uit Whitfield, Verenigde Staten van Hans en Nancy Vervoorn - WaarBenJij.nu maandag 5 januari 2015 - Reisverslag uit Whitfield, Verenigde Staten van Hans en Nancy Vervoorn - WaarBenJij.nu

maandag 5 januari 2015

Blijf op de hoogte en volg Hans en Nancy

01 Januari 1970 | Verenigde Staten, Whitfield

Heerlijk geslapen en steeds meer gewend aan temperaturen en geluiden! Ondertussen nog 2 kamers gevuld in Kookas, en gezamenlijk ontbeten op terras! Marlies zorgt elke dag voor heerlijk vers fruit van het land! Smoothies, en lekkere broodjes met meerdere soorten beleg! Rond 9 uur weer in de auto gestapt! Gister hele dag regen en nu lonkte de zon weer! Wel dreigende wolken dus afwachten wat het gaat brengen! Zijn bij Baron Waterval wezen kijken. Maar er kwam maar weinig water naar beneden! Hier ook veel te weinig regen gevallen. Ze smeken hier om meer regen!!! Reden weer langs vele plantages! Vooral heel veel mango's en ook weer bananen, papayas,suikerriet thee en nu ook koffie! Zagen ook bomen met Lychees. De kleine groene papagaaien blijken daar dol op te zijn, want die zagen we smullen!!! Ook bij een natuurpark geweest met grote zwarte rotspartijen! Daar liepen veel kleine Walibies ( kangoeroes) en die wilden maar wat graag gevoerd worden! Lief en leuk! In een grote waterpoel waren ook kleine schildpadjes! Onderweg ook weer zoals overal , huizen op palen! Tegen ongedierte en hoog water! Vaak ook opslagruimte ! Hebben einde middag weer wat eten in Cairns gehaald , flesje wijn erbij en hier op terras gegeten. Andere gasten waren nog niet terug van hun trip of eten en wij hebben heel gezellig met Marlies en Bruno zitten kletsen! Nu, latertje voor ons