9 januari 2015 Ferrie Hoppen in Sydney - Reisverslag uit Pyrmont, Verenigde Staten van Hans en Nancy Vervoorn - WaarBenJij.nu 9 januari 2015 Ferrie Hoppen in Sydney - Reisverslag uit Pyrmont, Verenigde Staten van Hans en Nancy Vervoorn - WaarBenJij.nu

9 januari 2015 Ferrie Hoppen in Sydney

Blijf op de hoogte en volg Hans en Nancy

01 Januari 1970 | Verenigde Staten, Pyrmont

Gister met de bus hop on hop off dooe Sydney gereden en uitgestapt op plaatsen waarvan we dachten , dat moeten we zien. Vandaag hoppen we met de Ferrieboot! Ons doel is Manley Isle! Vakantie schiereiland wat je gezien moet hebben, volgens kenners! Goed ingesmeerd de boot op om 9 u. Onderweg 4 of 5 stops bij allerlei attracties of gewoon mooi gebied. Daar kon je dan afstappen en later met volgende boot weer doorvaren! Wij gingen in 1X door naar Manley! Wind in de haren en zon op het snoet! Heerlijk uitwaaien! Zagen de Harbourbridge en het Opera gebouw nu vanaf het water! Prachtig! Ferrieboten voeren af en aan en ook heel veel taxi bootjes . Druk op het water! Zagen watervliegtuigje voor ons landen. Na ruim een uur kwamen we op Manley aan. Liepen een lange straat door en stonden op een prachtig strand met prachtige hoge golven aan de oceaan! Heel veel mensen waren daar al aan het genieten! Hans dook ook de zee in en kwam er tevreden weer uit! Stuk langs kust gewandeld, op bankje zitten genieten van alles, verse vis bij Take Away gehaald met salade en bij het strand gegeten. Daarna nog wat winkeltjes bekeken, een hoed en een pet ter bescherming van hoofd en neus gekocht, ons nog een keer ingesmeerd en weer net de boot terug! Rond 5 u weer in de stad terug. Nu opfrissen en adresje zoeken voor eten! Net een buitje regen zag ik door het glas, nog steeds 28gr. Kan ons niet hinderen!!

• 09 Januari 2015 - 11:12

Sjetty En Aldert:

Wij genieten van jullie verhalen. Hebben jullie ook nog eens een vrije dag? Hier raast een zware storm, met hoge temperatuur voor de tijd van het jaar en fikse regenbuien. Krijgen vanavond vrienden op bezoek die 2 nachtjes blijven slapen. Gaan morgen iets gezelligs doen, maar dat bespreken wij nog met elkaar.
    Lieve mensen, geniet en wij lezen en reizen een beetje mee.
    Warme groeten uit Drenthe

Xx

• 14 Januari 2015 - 16:39

Marijke:

Hallo luitjes.

Leuk om de verslagen van jullie te lezen,voor ons zeer herkenbaar.toen wij terug kwamen met de boot was het donker ,ook geweldig om te zien.
    Volgens mij hebben jullie een heel vol programma.
    Nog wel wat over laten om nog eens terug te gaan.

• 16 Januari 2015 - 19:11

Fieneke:

Met veel plezier las ik jullie reisverslag, sinds enkele dagen lijken jullie uit de lucht?
    Ik zal me opnieuw aanmelden voor de mailinglijst.
    Groetjes, Fien