za.10jan.2015, onze laatste dag Sydney - Reisverslag uit Pyrmont, Australië van Hans en Nancy Vervoorn - WaarBenJij.nu za.10jan.2015, onze laatste dag Sydney - Reisverslag uit Pyrmont, Australië van Hans en Nancy Vervoorn - WaarBenJij.nu

za.10jan.2015, onze laatste dag Sydney

Blijf op de hoogte en volg Hans en Nancy

10 Januari 2015 | Australië, Pyrmont

Onze laatste dag Sydney! Hadden nog plannen om de Bleu Mountains te gaan bekijken maar besloten lekker rustig hier te blijven! Hebben de hele dag met stads ferry's heen en weer gehopt naar mooie locaties, genoten van het landschap! Op het water, vanwege de zaterdag, heel veel zeilboten, groot en klein te zien! Stevig windje dus ze gingen hard! Zijn het dorpje East Balmain wezen bekijken! Receptioniste van ons Hotel zei dat er een leuke markt zou zijn! Een hele klim om in het centrum te komen. Erg Engels, beetje koloniale uitstraling. Erg gezellig centrum met veel eet en drink gelegenheden en winkeltjes. Paar uur rondgewandeld en daarna verder gehopt. Rond 5 uur weer in Darling Harbour! Het uitgaans gebied waar je MOET zijn!! Tafel voor vanavond gereserveerd! Alles overal vol, kunnen pad om 21.30u terecht bij Criniti's nu even dutje doen! Morgen om 8 u vertrekken we richting Adelaide! Ons volgende avontuur!!

• 11 Januari 2015 - 13:34

P.Vervoorn:

Hoi Hans en Nancy,

Wij zijn afgelopen donderdagnacht ook weer teruggekomen van Lazarote veel wind gehad maar goede temperaturen 3 dagen buikgriep en netty grieperig.
    Doe rustig aan en geniet ervan

De groetjes van Piet en Netty