. Zo 25 januari 2015 Apollo Bay - Reisverslag uit Skenes Creek, Australië van Hans en Nancy Vervoorn - WaarBenJij.nu . Zo 25 januari 2015 Apollo Bay - Reisverslag uit Skenes Creek, Australië van Hans en Nancy Vervoorn - WaarBenJij.nu

. Zo 25 januari 2015 Apollo Bay

Blijf op de hoogte en volg Hans en Nancy

01 Januari 1970 | Australië, Skenes Creek

Na een fantastisch trip langs the Great Ocean route, en de " 12 Apostelen. " die er fantastisch bij lagen in een schuimende zee en volle zon!! Zijn we nu in Apollo Bay! Onze studio ligt op ongeveer 100 m hoogte met een panorama uitzicht over de Oceaan en Apollo Bay! Een wasjeu al gedraaid en de koffers herschikt voor het vervolg van onze reis! Op eigen terras een glas koele witte wijn genuttigd en nu bij de receptie, omdat daar alleen Wifi is

• 25 Januari 2015 - 19:34

Aga Van Sunder:

Heerlijk die mooie reisverhalen...verbeeld me helemaal daar te zitten en ook die prachtige uitzichten te hebben en te voelen. Blauwe luchten, schuimende zee en ZON.
    Wat een mooi lever zo :) genieten hoor ook voor ons om het lezen,