4febr 2015 Glenfern Franz Josef - Reisverslag uit Tatare, Nieuw Zeeland van Hans en Nancy Vervoorn - WaarBenJij.nu 4febr 2015 Glenfern Franz Josef - Reisverslag uit Tatare, Nieuw Zeeland van Hans en Nancy Vervoorn - WaarBenJij.nu

4febr 2015 Glenfern Franz Josef

Blijf op de hoogte en volg Hans en Nancy

04 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Tatare

Na onze lunch naar onze volgende B zonder breakfast! Glenfern Villas! Prima huisje in villa's park. Dicht bij doorgaande weg, dus wat gehorig. Hebben beperkt Wifi! Hebben einde middag de omgeving verkend. Toeristendorp met om ons heen hoge bergen waarvan 4 boven de 3100m zijn met sneeuwkoppen! Nu helaas in de wolken! Dikke wolken! Met af en toe een buitje!! Rijden een onverhard deel in en komen bij een strand uit! Hoge golven, geen mens te zien. Hier en daar locaties waar gekampeerd kan worden en daar zie je mensen bezig alles klaar te maken voor de nacht. Komen zoekend in een stukje niemandsland en stuiten op een kleine waterval. Prachtig. Een witte kraanvogel voelt zich door ons gestoord!! 20.30u weer terug en eten hier wat. Hopen morgen met vliegtuig over d gletsjer te kunnen gaan. Wordt vervolgd!!