6 febr 2015 Pubakaiki - Reisverslag uit Punakaiki, Nieuw Zeeland van Hans en Nancy Vervoorn - WaarBenJij.nu 6 febr 2015 Pubakaiki - Reisverslag uit Punakaiki, Nieuw Zeeland van Hans en Nancy Vervoorn - WaarBenJij.nu

6 febr 2015 Pubakaiki

Blijf op de hoogte en volg Hans en Nancy

06 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Punakaiki

Wakker worden net zon!! Na zon nare regendag van gister. De lucht helder dus we kunnen vliegen!! Om 10 uur gaan we de lucht in met 8 persoons vliegtuigje. Waren met 6. Allemachtig prachtig wat we te zien kregen!!! Alleen de witte toppen met verse sneeuw waren al een lust voor het oog maar vooral de gletsjers!!! Onbeschrijfelijk!! Hebben uur gevlogen en veel gezien. Daarna een rit baar Punakaiki ongeveer 250 km. Na 50 km !!!! Lekke achterband!! Dus auto aan de kant en wisselen. Hadden wiel bij a los toen er 2 Engelse jongens aanboden te willen helpen!! Prima boys!! Daarna weer door en op zoek naar Tirer center! Helaas vandaag Nat. Feestdag dus dan dien ze niks! Bij Punakaiki zijn we the pancake Rocks wezen bekijken! Een gesteente in de zee van veel leisteen en ook kalksteen! Prachtig ook weer! Het zeewater barstte soms tussen de steen spleten door en dan zoefde het water schuimend de lucht in! Daarn aangekomen bij Rocks Homestay B& B. Joe ontving ons en later liet Patrick zich ook nog even zien. De B& B ligt bijna aan zee en we hebben er prachtig uitzicht op! Weer midden in tropische wildernis!! Vanavond op een strandje heerlijk met voeten in het zand ,vis gegeten en nu weer tijd om zo naar bed te gaan

• 06 Februari 2015 - 10:35

Alie:

Wij kijken iedere dag met spanning uit naar je verslag, het is geweldig wat jullie doen! Dank je wel, zo leuk dat we mogen meegenieten op afstand,! Liefs alie en wim.

• 08 Februari 2015 - 15:02

Aga:

Hi lieverds,
    Moest weer even bijlezen , Hollandse werkleven is meteen weer volop van start gegaan.
    Wat super gaaf dat jullie hebben kunne vliegen !!! dat neemt niemand je meer af, zit bij mij opgeslagen in een van de vele kastjes daarboven . ZO GAAF :)
    Ook de pancakes rocks, ik kon me er haast niet aan onttrekken, wat een watergeweld en hoe mooi heeft dat water zijn werk al gedaan .
    Toen zaten wij daar ook vlak bij de zee, en ik heb daar mooie zonsondergangen gefotografeerd.
    Hoeveel foto's hebben jullie al ???
    heerlijk rustig reisland he??? En overal heerlijk koffie !!
    Liefs uit Blaricum xx