8 en 9 febr. 2015 Kaikoura - Reisverslag uit Hapuku, Nieuw Zeeland van Hans en Nancy Vervoorn - WaarBenJij.nu 8 en 9 febr. 2015 Kaikoura - Reisverslag uit Hapuku, Nieuw Zeeland van Hans en Nancy Vervoorn - WaarBenJij.nu

8 en 9 febr. 2015 Kaikoura

Blijf op de hoogte en volg Hans en Nancy

10 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Hapuku

We hadden even geen wifi! Vertrokjeb de 8e vertrokken uit Punakaiki en hadden een prachtige bergrit weer van west naar oost! Het weer werd steeds beter en we kwamen met volle zon aan.24 gr. S avonds de BBQ aan! Had geboekt voor dolfijnen tocht, stond op wachtlijst! Helaas geen afvallers. S ochtends volop zon en reden we niordelijk en zagen opeens wel 1000 zeehonden!! Rolle bollend in het zeewier of zonnend op de hete rotsen. Prachtig!! Om 2 uur sloeg het weer om dikke wolken, zware wind en regen. Wat doe je dan? Rijden wat rondjes om wilde zee te bekijken! En besluiten beide naar de kapper te gaan! Zien er weer fris uit nadat Crazy Jane ons geknipt heeft!! S avonds heerlijk kreeft gegeten en vroeg bed in. Nu 10 febr kw v 9u. Staan gepakt klaar voor volgende etappe! Zit in zon te typen op veranda van eigenaar cottage. Rijden vandaag naar Richmond en blijven daar 3 nachten. Zo jullie zijn weer op de hoogte!