di24febr.2015 verkenning van zuid Melbourne - Reisverslag uit Saint Kilda, Australië van Hans en Nancy Vervoorn - WaarBenJij.nu di24febr.2015 verkenning van zuid Melbourne - Reisverslag uit Saint Kilda, Australië van Hans en Nancy Vervoorn - WaarBenJij.nu

di24febr.2015 verkenning van zuid Melbourne

Blijf op de hoogte en volg Hans en Nancy

24 Februari 2015 | Australië, Saint Kilda

Uitgeslapen tot zeker 9 uur. Wel al vroeg wakker, door tijdsverschil. Maar weer omgedraaid en nog paar uurtjes lekker gelegen. Tijdje op kamer gerommeld internetten, koffers schiften, wat wel mee en wat niet. Rond half11 gaan we op stap. Ontbijten aan de Esplanade bij Beachcumber, een " Brecky". Kopen buskaart voor 2 dagen en willen toch richting centrum , naar de Musea. Paar musea waren helemaal of gedeeltelijk dicht op dinsdag maar verder lekker rondgekeken. In park gelopen en tijd in de zon op bankje gezeten! Ijsje op en op terras aan Elisabethstreet gegeten en wijn gedronken!! De laatste dagen nog even genieten!! Met de tram weer terug en in omgeving nog koffie op terras op. Nu weer op kamer, half 9... Het is mooi geweest!! Gaan zo slapen!!!

• 24 Februari 2015 - 19:27

Alie En Wim Van Hoevelaken:

Wat gaat de tijd toch snel, je kijkt er heel lang tegen aan, en dan ben je alweer bijna terug! Hans gefeliciteerd met je verjaardag, wel een dag te laat maar alsnog, geniet de laatste dagen van jullie vakantie! Gr.alie en wim.

• 24 Februari 2015 - 23:00

Aga Van Sunder:

Hi lieve allebei,
    En dan ineens weer op een boot ...bay of Thousand islands: alles komt weer terug. Daar zijn wij gestart 8 jaar geleden. En dan zijn twee maanden zo maar om. Zo kijk je er naar uit, zo zit er midden in en zo is het klaar. Gatverdamme maar waar.
    Je hebt natuurlijk dit prachtige reisverslag want je kunt laten afdrukken en dan heb je ook een leidraad voor je vast super grote fotorapportage.
    Ik heb genoten van alles wat ik gelezen heb, zo ver weg en toch ook zo dichtbij.
    Wat hebben jullie een prachtige ervaring in de pocket: dat neemt niemand je meer af.
    Nu bijna naar "huis" en even bijkomen bij jullie kinderen.
    De kinderen en de kleinkinderen zijn ook vast heel blij jullie weer te mogen begroeten. Wel koud hier hoor !!!
    Liefs en dikke kus van ons xxx