wo. 25febr. 2015 18.30u! - Reisverslag uit Saint Kilda, Australië van Hans en Nancy Vervoorn - WaarBenJij.nu wo. 25febr. 2015 18.30u! - Reisverslag uit Saint Kilda, Australië van Hans en Nancy Vervoorn - WaarBenJij.nu

wo. 25febr. 2015 18.30u!

Blijf op de hoogte en volg Hans en Nancy

25 Februari 2015 | Australië, Saint Kilda

Onze laatste vakantiedag is aangebroken!!wat hebben we veel gezien en gedaan!!! Soms alweer dingen vergeten maar als je foto's terugkijkt of het dagboek dan beleef je de dingen opnieuw!! Straks nog een heel werk om een mooi vakantieboek te gaan maken!!! Geloof dat we meer dan 7000 foto's hebben van 2 maanden!!! Vanochtend uitgeslapen weer en aan de overkant van de straat wezen ontbijten7 in het zonnetje, zo'n 17 graden toen. Daarna met tram weer richting centrum. Wilden toch naar het Nat. Galerie of Victoria museum dat gister gesloten was. Gratis en allemachtig prachtig! Modern en klassiek en best wel druk!! Ook veel schooluniformen liepen daar met de klas rond!! Erg genoten! Na paar uur naar buiten. 26 graden ondertussen, dus nog even goed genieten! Voor de kleinkinderen nog op jacht naar kadootjes en nu de nodige kangoeroes en koala's in de koffer! Ze wilden graag knuffels!! Daarna nog wat rondgelopen en weer in een team gestapt om naar de Port of Melbourne te gaan. Half 5 waren we daar en om 5 uur zou het grote Cruiseschip dat daar vandaag lag weer vertrekken ! Ook een grote Ferry was aan het laden om om 7 uur naar Tasmania af te reizen. Genoeg om naar te kijken vanaf een nabijgelegen pier en volop in de zon!!! Cruiseschip uitgezwaaid en weer naar hotel! Proberen nu onze boardingpassen uitgeprint te krijgen. En ik schrijf gauw mijn dagelijkse verhaaltje.

• 25 Februari 2015 - 09:03

Elske En Ad:

goede terugreis,

elske en ad

• 25 Februari 2015 - 09:29

Gerard En Marijke:

Hallo Lieve Globe trotters,

Eindelijk weer eens een berichtje van ons.
    Wij hebben met veel plezier al jullie belevenissen mee beleeft en ik zo het idee dat als we elkaar weer ontmoeten heel wat te bepraten hebben.(onder het genot van een glaasje)
    Veel van de belevenissen komen ons zeer bekend voor en geven ons ook weer een fijn gevoel,

We wensen jullie een goede terug reis en hopen dat jullie weer snel te ontmoeten.
    Lieve groetjes,
    Gerard en Marijke