zaterdag 3 januari 2015 - Reisverslag uit Whitfield, Verenigde Staten van Hans en Nancy Vervoorn - WaarBenJij.nu zaterdag 3 januari 2015 - Reisverslag uit Whitfield, Verenigde Staten van Hans en Nancy Vervoorn - WaarBenJij.nu

zaterdag 3 januari 2015

Blijf op de hoogte en volg Hans en Nancy

03 Januari 2015 | Verenigde Staten, Whitfield

Geslapen tussen tropische geluiden! Temp. Zo'n 26 graden! Alle ramen open , horren dicht en grote blower aan! Alleen dun lakentje , dat ons af en toe dekt! Hadden heerlijk ontbijt op terras met prachtig uitzicht!! Daarna met auto grote trip gemaakt! Tussen tropisch regenwoud, suikerrietvelden, meren, bananenplantages, papaya boomgaarden, mango bomen enz!!! Gereden. Af en toe stops gemaakt bij plaatselijke evenementen! Paar keer een flinke bui gehad! Hele dag temp. Tussen 31 en 34 graden!! Zweten geblazen! Heerlijk auto met airco en Hans is al helemaal gewend aan het links rijden!!! Vanavond lekker sushi bij de take away gehaald en op eigen terras net lekker glas wij. Genuttigd!! Nu op kamer! Ramen weer open, horren weer dicht en blower hoog!!! Nog geen 9 uur! Maar we zijn moe en gaan zo lekker slapen! Morgen nog een mooie trip op programma! Langs de kust! Jullie hiirt daar meer van

• 03 Januari 2015 - 12:18

Gerrit En Ada:

Voor jullie allebei een gezond en gelukkig nieuwjaar ,zijn heel benieuwd naar jullie reis.en hopen hem gedeeltelijk ook eens te doen.In ieder een geval goed begin voor pensionado's

• 03 Januari 2015 - 16:48

Aldo:

Hoi, vertel eens wat meer over wat je allemaal ziet op zo'n dag en waar je geweest bent (plaatselijke evenementen?). Wat maakt jullie reis zo gaaf en bijzonder? Die temperaturen niet, hoop ik. Veel plezier daar!