21jan2015 halls cap - Reisverslag uit Halls Gap, Australië van Hans en Nancy Vervoorn - WaarBenJij.nu 21jan2015 halls cap - Reisverslag uit Halls Gap, Australië van Hans en Nancy Vervoorn - WaarBenJij.nu

21jan2015 halls cap

Blijf op de hoogte en volg Hans en Nancy

20 Januari 2015 | Australië, Halls Gap

Daar zijn we weer! Hebben kort internet!! Maandag vertrokken van Kangoeroe eiland met eerste boot! Vroeg op! Op deze boot veel vrachtwagens met schapen! Hele grote trucks! Onrustige zee en we moesten allemaal midscheeps gaan zitten. Na aankomstvia prachtige route via Victor Harbour , Milang, wellington naar Meningie! Daar werden we bij onze studio door Denice ontvangen! De broodbakmachine stond aan, fruit op de schaal uitzicht over Lake Albert. Lopen langs water naar Brasserie voor lunch! 10 tallen pelikanen en andere watervogels! Na lunch toertje gemaakten s avonds lekker op eigen terras! Gister bijtijds vertrokken! Helemaal langs de kust! Nog steeds steppeachtige omgeving links en rechts achter het water een duinenrij, het Coorong Nat. park! Via Beachport, Millicent, Mt Gambier baar cape Bridgewater. Ondetussen rijden we in de regen!!! Die regen blijft de hele dag! Temp 20gr ongeveer. Bekijken de " petri Fied Forrest" rotsformatie! En gaan daarna door nasr Halls Cap! Wordt donkerder en veel kangoeroes op de weg!! Ook veel dode!! Hebben hier een klein huisje met grasveld voor uons! Voelen ons in Dierentuin! Kangoeroes om ons heen, papegaaien en veel andere fluitende en krijsende dieren! Gaan morgen wandelen